Asystent/-ka Działu Księgowości


Jakie zadania stawiamy przed Tobą:

  • Księgowanie wyciągów bankowych, raportów kasowych,
  • Rozliczanie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami,
  • Rozliczenie gospodarki magazynowej,
  • Księgowanie faktur zakupu towarów i kosztów,
  • Kontrola obiegu dokumentów.

Zdolności i cechy jakie powinieneś posiadać:

  • Wykształcenie minimum średnie, mile widziane kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia),
  • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Znajomość MS Office,
  • Doświadczenie w pracy na systemach ERP,
  • Zdolności analityczne,
  • Doskonała organizacja pracy i samodzielność w działaniu,
  • Mile widziana znajomość Polskiej Ustawy o Rachunkowości i prawa podatkowego.
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość programów WF-Mag, Fakir.

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie wyróżniające posiadane kwalifikacje i inicjatywę,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i stałego rozwoju zawodowego,
  • Dużą samodzielność w działaniu,
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej liderem w branży.

Aplikuj do nas już dziś i wspólnie stwórzmy zespół najlepszych specjalistów!

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

Kierownik Działu Handlowego.


Jakie zadania stawiamy przed Tobą:

  • zarządzanie działem handlowym i eksportowym ( kilkanaście osób);
  • opracowanie planów sprzedażowych;
  • motywowanie i kontrolowanie działu handlowego z realizacji planów sprzedażowych;
  • odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe działu;
  • współudział w wdrażaniu polityki cenowej, rabatowej i promocyjnej firmy;
  • współpraca przy ustalaniu asortymentu firmy;
  • nadzór nad zamówieniami internetowymi;
  • monitoring rynku;
  • współpraca z pozostałymi działami firmy.

Zdolności i cechy jakie powinieneś posiadać:

  • wykształcenie minimum średnie;
  • doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata;
  • umiejętność planowania, wyznaczania priorytetów i pracy pod presją czasu;
  • nastawienie na osiągnięcie wyznaczonych celów;
  • wysokie umiejętności analitycznego myślenia
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne;
  • umiejętność zarządzania zespołem;
  • samodzielność i odpowiedzialność w podejmowaniu decyzji;
  • dyspozycyjność i zaangażowanie;
  • mile widziana znajomość języka angielskiego;
  • znajomość obsługi komputera, w tym programu Excel;
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie;
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych celów sprzedażowych;
  • dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji;
  • podnoszenie swoich kwalifikacji i stały rozwój zawodowy;
  • pracę z młodym, ambitnym zespołem handlowców;
  • wsparcie wewnętrznego działu marketingu;
  • niezbędne narzędzia pracy.

Aplikuj do nas już dziś i wspólnie stwórzmy zespół najlepszych specjalistów!

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

Główny/a Księgowy/a


Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Rozliczenia import, export, WNT, WDT, TAX free
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych
  • Przygotowywanie sprawozdań do GUS
  • Przygotowywanie raportów i analiz finansowych
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi i organami podatkowymi.
  • Nadzór nad administracją kadr i płac
  • Analiza procesów księgowych oraz ich usprawniania.
  • Bieżąca kontrola poprawności zapisów księgowych oraz przepływów pieniężnych.
  • Planowanie i nadzorowanie pracy Działu Księgowości i współpraca z innymi działami.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia).
  • Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku Głównego Księgowego lub Zastępcy Głównego Księgowego.
  • Znajomość Polskiej Ustawy o Rachunkowości oraz prawa podatkowego.
  • Znajomość MS Office
  • Doświadczenie w pracy na systemach ERP.
  • Zdolności analityczne
  • Dokonała organizacja pracy i samodzielność w działaniu

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i umiejętności.
  • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i stały rozwój zawodowy.
  • Dużą samodzielność i decyzyjność w działaniu.
  • Wsparcie techniczne od wewnętrznego działu IT
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej liderem w branży.

Aplikuj do nas już dziś i wspólnie stwórzmy zespół najlepszych specjalistów!

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

Specjalista ds. sprzedaży zagranicznej - Dział Eksportu


Handel to Twój żywioł? Chcesz wykorzystać swoje doświadczenie w sprzedaży eksportowej i znajomość języków obcych? Zgłoś się do nas już dziś!

Co będziesz robić?

  • aktywnie współpracować z klientami oraz poszukiwać nowych odbiorców na rynkach zagranicznych,
  • realizować zamówienia klientów (w tym prowadzić dokumentację sprzedażową),
  • monitorować rynki zagraniczne pod kątem aktywności konkurencji
  • dbać o pozytywny wizerunek firmy - profesjonalnie obsługując klientów,
  • pracować z budżetem,

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • doświadczenia na podobnym stanowisku (handel zagraniczny),
  • kompetencji interpersonalnych, umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych,
  • znajomości procedur eksportowych i transportowych,
  • biegłej znajomości przynajmniej jednego z dwóch języków: angielskiego i/lub niemieckiego,
  • znajomość innego języka obcego (hiszpański, włoski lub francuski) będzie dodatkowym atutem,
  • samodzielności i inicjatywy w działaniu,
  • zdolności do łatwego przyswajania wiedzy technicznej,

Co możemy Ci zaoferować:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników (atrakcyjna podstawa + premia),
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
  • przyjazną, nastawioną na współpracę atmosferę,
  • niezbędne narzędzia pracy.

Aplikuj do nas już dziś i wspólnie stwórzmy zespół najlepszych specjalistów!

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

Specjalista ds sprzedaży / handlowiec


Co będziesz robić?

  • realizować zamówienia telefoniczne i e-mailowe,
  • nawiązywać relacje z klientami i podtrzymywać je,
  • monitorować działania konkurencji oraz tworzyć własną sieć współpracy,
  • dbać o pozytywny wizerunek firmy - profesjonalnie obsługując klientów,
  • wdrażać strategie marketingowe i okresowe promocje.

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • doświadczenia w sprzedaży i/lub pozytywnego nastawienia do pracy w handlu,
  • dbałości o szczegóły i zaangażowania w pracę,
  • umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych nakierowanych na realizację celu,
  • nieustannej chęci do poszerzania swojej wiedzy,
  • odporności na stres i wysokiej kultury osobistej w kontaktach z klientami,
  • samodzielności i decyzyjności,
  • gotowości do pracy stacjonarnej (poniedziałek-piątek), z nielicznymi wyjazdami służbowymi (max. 3 razy w roku),
  • mile widziana będzie znajomość j.angielskiego i niemieckiego.

Co możemy Ci zaoferować?

  • atrakcyjne wynagrodzenie (dobra podstawa + atrakcyjna premia wynikowa),
  • stabilne i długofalowe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • odpowiedzialną i satysfakcjonującą pracę,
  • nagradzanie szczególnie zaangażowanych pracowników,
  • niezbędne szkolenia produktowe,
  • pracę w zgranym zespole, w atmosferze zdrowej rywalizacji,
  • narzędzia pracy: nowoczesny system teleinformatyczny oraz CRM,
  • benefity.

Aplikuj do nas już dziś i wspólnie stwórzmy zespół najlepszych specjalistów!

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

Nie widzisz oferty dla siebie, ale chcesz z nami pracować? Prześlij nam swoje dokumenty aplikacyjne:

  • CV
  • list motywacyjny
  • portfolio (jeżeli wymaga tego stanowisko)

Dokumenty wyślij na praca@phu-szczepan.pl.
Pamiętaj o dopisaniu klauzuli: “"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)".

Skontaktuj się z nami!
Tel: 81 565 71 71
praca@phu-szczepan.pl
Pracujemy od poniedziałku do piątku
od 8.00 do 16.00