Kierownik Działu Eksportu


Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?

  • oferujemy stabilne warunki zatrudnienia,
  • zapewnimy Ci atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do kwalifikacji oraz doświadczenia,
  • docenimy Twoje zaangażowanie – możesz liczyć na przejrzysty system motywacyjny,
  • stawiamy na nowoczesne formy sprzedaży (jesteśmy jednym z liderów sprzedaży w kanale online w Polsce, ale mamy ambicje osiągnąć to samo na innych rynkach),
  • jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji rynkowej (działamy od 2006),
  • jesteśmy otwarci na Twoje pomysły oraz plany wspierające sprzedaż,
  • możesz liczyć na wsparcie Twoich planów sprzedażowych ze strony Działu Marketingu (kampanie telewizyjne oraz internetowe).

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • minimum 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • popartych doświadczeniem umiejętności zarządzania zespołem (miękkie i twarde aspekty HR),
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem),
  • umiejętności planowania, wyznaczania priorytetów i pracy pod presją czasu,
  • samodzielności i odpowiedzialności w podejmowaniu decyzji,
  • nastawienia na osiąganie wyznaczonych celów,
  • dyspozycyjności i zaangażowania,
  • umiejętności analitycznych i interpersonalnych,
  • znajomości technik sprzedażowych i negocjacyjnych,
  • biegłej znajomości obsługi komputera, w tym programu Excel,
  • posiadania czynnego prawa jazdy kat. B.

Mile widziane:

  • doświadczenie w zakresie zarządzania zespołami stacjonarnymi (telefoniczna obsługa klientów),
  • znajomość branży e-commerce.

Co będziesz robić?

  • zarządzać zespołem doświadczonych Export Managers,
  • rozbudowywać portfolio klientów,
  • dbać o pozytywne relacje z kluczowymi klientami, w tym korporacyjnymi,
  • prowadzić negocjacje handlowe,
  • opracowywać plany sprzedażowe,
  • współtworzyć asortyment produktowy firmy,
  • monitorować rynek.

Aplikuj do nas już dziś i wspólnie stwórzmy zespół najlepszych specjalistów!

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

Specjalista ds. sprzedaży zagranicznej - Dział Eksportu


Co będziesz robić?

  • aktywnie współpracować z klientami oraz poszukiwać nowych odbiorców na rynkach zagranicznych,
  • realizować zamówienia klientów (w tym prowadzić dokumentację sprzedażową),
  • monitorować rynki zagraniczne pod kątem aktywności konkurencji
  • dbać o pozytywny wizerunek firmy - profesjonalnie obsługując klientów,
  • pracować z budżetem,

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • doświadczenia na podobnym stanowisku (handel zagraniczny),
  • kompetencji interpersonalnych, umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych,
  • znajomości procedur eksportowych i transportowych,
  • biegłej znajomości przynajmniej jednego z dwóch języków: angielskiego i/lub niemieckiego,
  • znajomość innego języka obcego (hiszpański, włoski lub francuski) będzie dodatkowym atutem,
  • samodzielności i inicjatywy w działaniu,
  • zdolności do łatwego przyswajania wiedzy technicznej,

Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?

  • oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • zapewniamy wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników (atrakcyjna podstawa + premia),
  • dajemy możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
  • pracujemy w przyjaznej, nastawionej na współpracę atmosferze,
  • zapewnimy niezbędne narzędzia pracy.

Aplikuj do nas już dziś i wspólnie stwórzmy zespół najlepszych specjalistów!

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim


Dlaczego właściwie chciał(a)byś z nami pracować?

  • otrzymasz atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do kwalifikacji oraz doświadczenia,
  • docenimy Twoje zaangażowanie – możesz liczyć na przejrzysty system premiowy,
  • nie szukamy pracowników “na chwilę” - zapewnimy Ci stabilne warunki zatrudnienia,
  • wesprzemy Cię w pracy - otrzymasz przeszkolenie niezbędne do wykonywania pracy na tym stanowisku,
  • rozwiniesz się razem z nami, bo stawiamy na rozwój kompetencji wewnętrznych,
  • jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji rynkowej (działamy od 2006), a nasze produkty docierają do 53 krajów na całym świecie,
  • dojazd do pracy zajmie Ci mało czasu, bo biuro jest 15 km od Lublina, więc korki są w drugą stronę :),
  • dostaniesz wszystkie niezbędne narzędzia pracy: nowoczesny system teleinformatyczny.

Co będziesz robić?

  • kontaktować się z Klientami w tym niemieckojęzycznymi (np. informując o wysyłkach, prowadząc dokumentację sprzedażową itp.),
  • wspierać naszych specjalistów ds. e-commerce w kontakcie z niemieckimi marketplace,
  • wzmocnisz dział zajmujący się obsługą klientów internetowych,
  • dbać o pozytywny wizerunek firmy - poprzez fachową i kompleksową obsługę klienta.

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • biegłej znajomości języka niemieckiego (C1/C2) w mowie i piśmie,
  • gotowości do pracy w godzinach 8:00-16:00 (poniedziałek-piątek),
  • pozytywnego nastawienia do pracy z ludźmi,
  • znajomości obsługi komputera,
  • mile widziana praktyczna znajomość obsługi portali aukcyjnych oraz dowolnego oprogramowania sklepu internetowego,
  • samodzielności i inicjatywy w działaniu,
  • dbałości o szczegóły i zaangażowania w pracę,
  • odporności na stres i wysokiej kultury osobistej w kontaktach z klientami.

Mile widziana:

  • znajomość marketplaces: eBay, Amazon, Allegro,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Aplikuj do nas już dziś i wspólnie stwórzmy zespół najlepszych specjalistów!

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

Nie widzisz oferty dla siebie, ale chcesz z nami pracować? Prześlij nam swoje dokumenty aplikacyjne:

  • CV
  • list motywacyjny
  • portfolio (jeżeli wymaga tego stanowisko)

Dokumenty wyślij na praca@phu-szczepan.pl.
Pamiętaj o dopisaniu klauzuli: “"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)".

Skontaktuj się z nami!
Tel: 81 565 71 71
praca@phu-szczepan.pl
Pracujemy od poniedziałku do piątku
od 8.00 do 16.00