Informatyk


Ogarniasz systemy operacyjne Windows na poziomie administracyjnym? Konfiguracja i administrowanie sprzętem IT to dla Ciebie przyjemność? A przy okazji masz techniczne wykształcenie w zakresie IT ? Jeśli chociaż na jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś/aś TAK. To ta praca jest dla CIEBIE!! Rozwijaj się z nami. Dołącz do Naszego Działu IT.

Twój zakres obowiązków:

  • Bieżące wsparcie użytkowników,
  • Diagnoza oraz rozwiązywanie bieżących problemów z oprogramowaniem i sprzętem użytkowników
  • Konfigurowanie i administrowanie sprzętem IT,
  • Wsparcie działań marketingowych drobnymi zmianami HTML i CSS,
  • Udział w projektach informatycznych.

Nasze wymagania:

  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  • Znajomość systemów operacyjnych Windows na poziomie administracyjnym,
  • Podstawowa wiedza z zakresu programowania i/lub tworzenia stron internetowych,
  • Znajomość zagadnień sieciowych,
  • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne i samodzielność w działaniu.

Czego możesz się spodziewać?

  • wynagrodzenia adekwatnego do doświadczenia i umiejętności,
  • prywatnej opieki medycznej,
  • wszystkich niezbędnych i zbędnych narzędzi pracy ;)
  • stabilnego zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwości stałego rozwoju.

Aplikuj do nas już dziś i wspólnie stwórzmy zespół najlepszych specjalistów!

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

Kierownik Działu Eksportu


Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?

  • oferujemy stabilne warunki zatrudnienia,
  • zapewnimy Ci atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do kwalifikacji oraz doświadczenia,
  • docenimy Twoje zaangażowanie – możesz liczyć na przejrzysty system motywacyjny,
  • stawiamy na nowoczesne formy sprzedaży (jesteśmy jednym z liderów sprzedaży w kanale online w Polsce, ale mamy ambicje osiągnąć to samo na innych rynkach),
  • jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji rynkowej (działamy od 2006),
  • jesteśmy otwarci na Twoje pomysły oraz plany wspierające sprzedaż,
  • możesz liczyć na wsparcie Twoich planów sprzedażowych ze strony Działu Marketingu (kampanie telewizyjne oraz internetowe).

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • minimum 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • popartych doświadczeniem umiejętności zarządzania zespołem (miękkie i twarde aspekty HR),
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem),
  • umiejętności planowania, wyznaczania priorytetów i pracy pod presją czasu,
  • samodzielności i odpowiedzialności w podejmowaniu decyzji,
  • nastawienia na osiąganie wyznaczonych celów,
  • dyspozycyjności i zaangażowania,
  • umiejętności analitycznych i interpersonalnych,
  • znajomości technik sprzedażowych i negocjacyjnych,
  • biegłej znajomości obsługi komputera, w tym programu Excel,
  • posiadania czynnego prawa jazdy kat. B.

Mile widziane:

  • doświadczenie w zakresie zarządzania zespołami stacjonarnymi (telefoniczna obsługa klientów),
  • znajomość branży e-commerce.

Co będziesz robić?

  • zarządzać zespołem doświadczonych Export Managers,
  • rozbudowywać portfolio klientów,
  • dbać o pozytywne relacje z kluczowymi klientami, w tym korporacyjnymi,
  • prowadzić negocjacje handlowe,
  • opracowywać plany sprzedażowe,
  • współtworzyć asortyment produktowy firmy,
  • monitorować rynek.

Aplikuj do nas już dziś i wspólnie stwórzmy zespół najlepszych specjalistów!

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

Specjalista ds. e-commerce/Allegro


Ogarniasz Allegro? Wiesz jak prowadzi się sklep internetowy? A przy okazji może jarasz się motoryzacją? To super! Rozwijaj się z nami i róbmy razem rewolucję w polskim i europejskim e-commerce!. Dołącz do 5 - osobowego Działu Marketingu.

Co będziesz robić?

  • współtworzyć oraz realizować strategię rozwoju kanałów e-commerce,
  • dbać o jak najlepszą prezentację produktów w marketplace (m.in. Allegro) i w sklepie internetowym,
  • zarządzać sprzedażą na sklepie internetowym i platformie Allegro,
  • tworzyć i optymalizować Allegro Ads,
  • analizować rynek, monitorować działania konkurencji oraz trendy w obszarze e-commerce,
  • rozwijać nowe platformy sprzedażowe,
  • współtworzyć inne działania marketingowe.

Wymagania:

  • minimum roczne doświadczenie w obszarze e-commerce,
  • znajomość portalu Allegro,
  • doświadczenie w zarządzaniu procesem i organizacją sprzedaży internetowej,
  • mile widziana znajomość: IdoSell Shop oraz Baselinker,
  • znajomość Microsoft Excel na poziomie średnio zaawansowanym,
  • bardzo dobre umiejętności organizacyjne i samodzielność w działaniu.

Czego możesz się spodziewać?

  • wynagrodzenia adekwatnego do doświadczenia i umiejętności,
  • prywatnej opieki medycznej (po okresie próbnym),
  • wszystkich niezbędnych i zbędnych narzędzi pracy ;)
  • stabilnego zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwości stałego rozwoju.

Aplikuj do nas już dziś i wspólnie stwórzmy zespół najlepszych specjalistów!

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

Serwisant - maszyny warsztatowe




Co możemy Ci zaoferować:

  • stabilne i długofalowe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym),
  • wynagrodzenie odpowiednie do Twoich kwalifikacji oraz doceniające inicjatywę,
  • współpracę ze stabilną firmą (15 lat na rynku),
  • przeszkolenie w zakresie niezbędnym do pracy na tym stanowisku,
  • wsparcie doświadczonego zespołu,
  • wszystkie niezbędne narzędzia pracy.

Co będziesz robić:

  • przyjmować, weryfikować i rejestrować zgłoszenia serwisowe klientów,
  • prowadzić dokumentację serwisową zgodnie ze standardami firmy,
  • współpracować z serwisami zewnętrznymi,
  • zapewniać doradztwo techniczne klientom,
  • wykonywać naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne maszyn oraz urządzeń warsztatowych,
  • wspierać Dział Serwisu w bieżących zadaniach oraz wspomagać inne Działy Firmy.

Poszukujemy osoby, która:

  • będzie zaangażowana w samodzielne wykonywanie swoich obowiązków,
  • jest komunikatywna i potrafi nawiązywać kontakt z klientami osobiście jak i telefonicznie,
  • potrafi obsługiwać komputer,
  • umie obsługiwać i serwisować narzędzia pneumatyczne i elektromechaniczne,
  • umie czytać schematy narzędzi i jest w stanie się nimi posługiwać przy naprawach,
  • będzie poszerzać swoją wiedzę w zakresie napraw i serwisowania narzędzi,
  • zna język angielski na poziomie komunikatywnym.

Aplikuj do nas już dziś i wspólnie stwórzmy zespół najlepszych specjalistów!

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

Nie widzisz oferty dla siebie, ale chcesz z nami pracować? Prześlij nam swoje dokumenty aplikacyjne:

  • CV
  • list motywacyjny
  • portfolio (jeżeli wymaga tego stanowisko)

Dokumenty wyślij na praca@phu-szczepan.pl.
Pamiętaj o dopisaniu klauzuli: “"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)".

Skontaktuj się z nami!
Tel: 81 565 71 71
praca@phu-szczepan.pl
Pracujemy od poniedziałku do piątku
od 8:00 do 17:00